Famzandvliet.reismee.nl

De laatste dag

Vandaag de laatste dag. Fifth avenue! Wat een indrukwekkende straat is dit. Vergeet alle winkelstraten dit is de winkelstraat waar je moet zijn tijdens de kerstdagen. De duurste merken (kleding, horloges, juwelen noem maar op). Bulgari, Armani noem ze maar op hier vind je ze! Als eerste gingen we even kijken bij Tiffany's en Co. Hier kunje de duurste juwelen kopen. In een zwaar beveiligde vitrinekast hing een diamantenketting waaraan een 128 karaats! Citroëngele diamant aan zat. Daarna het warenhuis Saks bezocht. De kerstversiering van dit warenhuis is zo mooi. Maar ja dit is dan ook het warenhuis voor de allerrijksten. Na gewinkeld te hebben met de metro naar het vliegveld John F Kennedy. Op het vliegveld gegeten en toen met een Boeing 747-400 naar Amsterdam teruggevlogen. De vlucht ging voorspoedig en nu zitten we weer thuis in stormachtig Nederland vol met mooie herinneringen.

Rita Zandvliet

Wat heb ik genoten van jullie reisverhaal. Ik heb zelfs een platte grond gekocht om een en ander te volgen. Welkom thuis en bedankt.
Groetjes, tante Rita