Famzandvliet.reismee.nl

Onze laatste dag :THE Universal Studio's in LA

Vandaag onze laatste dag. Deze dag hebben we besteed om de Universal Studio's te bekijken. Vanuit Oxnard was het een korte trip naar de Universal Studio's. Universal studio's is het oudste filmbedrijf van Hollywood. Heel veel legendarische films zijn gemaakt door dit filmbedrijf. Ze hebben onder andere de volgende films gemaakt: bridge over the River Kwai, ET, back to The future, Indiana Jones, jurassic park, jaws e.v.à. Deze studio's hebben ook een soort thema/pretpark waar allerlei atracties gebaseerd zijn op hun beroemdste films. We begonnen met Universal rondtour. Met dit treintje rij je door de opnamestudios en actracties. Heel leuk en boeiend. Ze waren net bezig met een opname van de tvserie: desperate housewives. Top was de 3D attractie King Kong. Daarna zijn we in de virtuele rollercoaster van de Simpsoms gegaan. Harstikke leuk en lachen. We zijn ook wezen kijken naar diverse shows waaronder Waterworld, Terminator en special Effects. Bij special Effects mocht ik nog een rol vervullen als acteur. Moe maar voldaan zijn we naar ons hotel gegaan. Morgen vliegen we terug naar Nederland. Eerst van LA naar Minneapolis en van Minneapolis naar Amsterdam. We vonden het met zijn allen een unieke reis met heel veel ervaringen. Bedankt voor jullie leuke reacties. We spreken jullie nog wel.