Famzandvliet.reismee.nl

If you going to San Francisco

Vandaag aangekomen in San Francisco. Eerst hebben we nog langs Lake Tahoe gereden en genoten van de mooie panorama's van dit uitzonderlijk mooi meer. Toen via de Interstate Highway 80 naar San Francisco gereden. We hebben bewust een stukje omgereden om via de beroemde Golden Gate Bridge San Francisco binnen te rijden. Het lied van Scot Mckenzie: if you going to San Francisco komt dan snel in je gedachten. Ons Hotel is erg apart maar lig vlakbij Union Square (centrum van SF) Nadat we waren gesetteld hebben we de cable car genomen naar Fisherman's wharf. Het is daar heel gezellig en sfeervol. Jammer genoeg zijn de zeehonden niet meer in deze haven. Om onverklaarbare redenen zijn ze er sinds 2009 niet meer. Daarna gelopen naar de beroemdste straat van San Francisco: De Lombardstreet. Deze bloemrijke straat mag je als toerist niet missen. Daarna gelopen naar Chinatown. Hier proef je echt de Chinese sfeer. Moe maar voldaan zijn we teruggegaan naar ons hotel