Famzandvliet.reismee.nl

Yosemite Park

Vanmorgen vertrokken uit Bishop naar Yosemite. De route trok door de mooiste landschappen van de VS. Het weer is schitterend. Diverse schitterende panorama's gezien. Wat is Californie toch divers. Als je Alaska niet meerekentheeft Californie het hoogste punt (Mount Whitney) van de VS en het diepste punt onder zeespiegel van het Westelijk halfrond (Death Valley). Yosemite is zo schitterend. Het park staat bekend om zijn hoge watervallen, mammoetbomen (Sequoia) alpenweiden en wilde rivierenWe kwamen bij de TiogapasYosemite binnen. We zagen kraakheldere riviertjes en meren. Een walhalla voor vissers en wandelaars. Watervallen die honderden meters naar beneden vallen en een schitterende Flora en Fauna.Na deze rit op naar ons hotel. We dachten van het gokken verlost te zijn maar ons hotel is ook een soort half gokparadijs. Dit is voor mij ook nieuw. Ik dacht tot nu toe dat gokken alleen in Nevada en Atlantic City toegestaan was maar het schijnt dus ook in Californie te mogen. Morgen hebben we de hele dag om Yosemite te ontdekken. Groetjes en een knuffel voor Denzel.