Famzandvliet.reismee.nl

Aangekomen in Palm Springs

Vanmorgen vertrokken uit San Diego maar we hebben nog eerst de marinehaven van San Diego bezocht. Daar lag het meest legendarische vliegdekschip van de US Marines: De USS Midway. We konden deze bezoeken. Dit was echt een unieke ervaring. Hierna vertrokken wij naar Palm Springs... van het heerlijke zeeklimaat van San Diego gingen we naar het Woestijnklimaat. Aangekomen in Palm Springs hebben we lekker geluierd. 's-avonds weer echt Amerikaans gegeten bij de Burger King. We zagen nog een stelletje roadrunners met jongen. Een bijzondere stad Palm Springs. Hier woonden en vertoefden de bekende sterren zoals Frank Sinatra, Elvis Presly en Bop hope vanwege het aangename klimaat in de winter. De indianen hadden dit ook al reeds dooren kwamen hier in de winter om de koude bergen te ontvluchten. De temperatuur hier is 99 graden Fahrenheit (37 graden Celsius) voor de inwoners is dit - haast niet te geloven - een heerlijke temperatuur. Normaal is het hier tussen de 40 en 50 graden. We hebben ook nogde hotel California kunnen zien. Het hotel wat legendarisch is geworden door het nummervan de Eagles. Morgen vertrekken we naar Scottsdale / Phoenix.