Famzandvliet.reismee.nl

New York

Gisteren naar het financial district, downtown manhattan, gegaan. We deden dit met de metro. Onze eindhalte lag precies onder het Grond Zero. Deze enorme bouwplaats is indrukwekkend. We zijn toen naar St. pauls Cathredal gegaan. Dit kerkje wat op een steenworp lag van het oude WTC is nu een soort museum geworden van 11 september. Het blijft ongelooflijk wat toen is gebeurd. Daarna hebben we een wandeling gemaakt over New Yorks meest beroemde brug: de Brooklyn Bridge. Daarna gewandeld naar de Wallstreet en fotos gemaakt van de fameuze stier van Wall Street. Daarna koffie gdronken bij Starbucks. Uitgerust en wel hebben we daarna batterypark aangedaan. In dit gedeelte van New York zie je hoe groot de invloed van de Nederlanders was. We hebben daarna een rondvaart gemaakt over de Hudson. We vaarden o.a. Langs het vrijheidsbeeld en Elliseiland. We stapten uit bij Pier 17 en zijn toen gewandeld naar Chinatown en daarna door little Italy. Vermoeid gingen we terug naar ons hotel. Het vriendinnetje van Stephan was inmiddels ook aangekomen. , 'S-avonds zijn we met zijn allen (de ouders van Maaike en haar zusje) uit eten bij big jimmy's BBQ. Daarna met zij allen naar Times Square gegaan en genoten. Vandaag is onze laatste dag in New York. Vanochtend gaan we shoppen in Macy's en vanmiddag vliegen we naar Los Angeles.

annevanwinden@planet.nl

Hey hallo,
Hoe gaat het met de voet van Elisa? Jullie maken veel mee zeg. Bij New York denk ik dan ook aan Frank Sinatra, New York, I am gonna make it there enz. Nu weer vliegen naar L.A., succes en ik lees de verhalen wel.
Liefs, Anne

Cvanwinden53@gmail.com

Hey vakantie gangers wel een land dat Amerika ik heb donderdagmiddag lekker gezwommen In de Noordzee In Katwijk een goede vlucht en ik uit naar je volgend verhaal Clemens