Famzandvliet.reismee.nl

De laatste voorbereidingen voor de reis naar New York

Vandaag de spulletjes aan het inpakken voor de reis naar de city who never sleeps. De weersvoorspellingen zijn goed en beloven een frisse week te worden maar wel met zonneschijn. Morgen om 10:20 vertrekken we (Mijn vader en moeder, mijn zus Liesbeth en mijn zoon Stephant met vlucht 6144 naar New York. Voor mijn moeder is het de eerste keer dat ze de grote "plas" oversteekt naar de verenigde staten. Alles is geregeld. Ik ga proberen jullie iedere dag op de hoogte te brengen wat wij allemaal zien en meemaken. Zoals Frank SInatra het in zijn lied New York New York zong gaat voor ons gaat het morgen echt gebeuren:"

Start spreading the news, I'm leaving today.

I want to be a part of it, New York, New York.

New York, New York.

I want to wake up, in a city that never sleeps!

Groetjes

Hans Zandvliet

Reacties

Reacties

Jos v. d. Salm

Hans ik hoop dat je een goede vakantie heb met Stefan.

Toni de Jong

Goede reis en veel plezier allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!